ჩოხატაურის
რაიონის აკდ.ნ.მარის სახელობის N1 საჯარო სკოლის დაწყებითი (I-IV) კლასების
კათედრასთან არსებული მათემატიკის წრის ,,მათემატიკა რიცხვების გრამატიკაა’’ https://irmakychava.blogspot.com/
დ ა ხ ა ს ი ა თ ე ბ ა :
საწრეო მუშაობა გათვალისწინებულია
III კლასის მოსწავლეთათვის,რომელიც
წარიმართება 2019 წლის 15 იანვრიდან 11 ივნისის
ჩათვლით. მეცადინეობა ჩატარდება მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარე კვირაში ორჯერ
ორშაბათსა და ხუთშაბათს. მეექვსე გაკვეთილზე და მისი ხანგრძლივობა იქნება 45 წთ. შესაბამისად
კურსი გაგრძელდება 40 აკადემიურ საათს.
საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეებმა
შეძლონ:
·
ნატურალური რიცხვების შეკრება-გამოკლება,შედარება
სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით;
·
გამრავლება-გაყოფა;
·
მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი;
·
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა -
აღწერა;
·
საგანთა და ფიგურათა წრფივი ზომების
და ობიექტთა შორის მანძილების მოძებნა;
·
მოტივირება, დაინტერესება და შესაბამისი პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
აქტივობების შერჩევისას გათვალისწინებული იქნება
მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებები.
საწრეო მუშაობის
ხელმძღვანელი დაწყებითი კლსების წამყვანი
პედაგოგი: ირმა
კუჭავა
2018-2019 სასწ. წელი
წრის ,,მათემატიკა - რიცხვების გრამატიკა’’ შეხვედრების
განრიგი
2018-2019 სასწ. წელი
II- სემესტრი
N
|
თემა
|
რიცხვი
|
2
|
ვკითხულობთ, გამოვსახავთ და ვადარებთ რიცხვებს.
|
24.01
|
3
|
ვასახელებთ უახლოე ათეულს,ოცეულს.
|
28.01
|
4
|
შევკრიბოთ სხვადასხვა ხერხით.
|
31.01-04.02
|
5
|
ვაკლებთ სხვადასვა ხერხით.
|
07.02- 11.02
|
6
|
ვპოულობთ შეკრებისა და გამოკლების უცნობ წევრს.
|
14.02- 18.02
|
7
|
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების დასახელება,ამოცნობა,
ფიგურათა კლასიფიკაციის უარის განვითარება.
|
21.02- 25.02
|
8
|
სივრცული ფიგურების ამოცნობა,დასახელება,მათი ელემენტების
გარჩევა.
|
28.02
|
9
|
პერიოდული მიმდევრობები და მათი შედარებები.
|
04.03
|
10
|
ვკითხულობთ და გამოვსახავთ რიცხვებს ათასამდე. ჩავწეროთ
გაშლილი სახით.
|
07.03
|
11
|
ვადარებთ რიცხვებს და ვითვლით თანრიგების შესაბამისი
ბიჟით.
|
11.03
|
12
|
მუშაობა ერთი და ორმოქმედებიანი ამოცანების ამოხსნაზე.
|
14.03
|
13
|
რიცხვების შეკრების სხვადასხვა ხერხი.
|
18.03-21.03
|
14
|
რიცხვების გამიკლების სხვადასხვა ხერხი.
|
25.03
|
15
|
ქვესმიწერით შეკრება და გამოკლება.
|
28.03
|
16
|
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა.
|
01.04 - 04.04
|
17
|
მრავალნიშნა რიცხვების შედარება.
|
04.04
|
18
|
შესაბამისობის მაგალითები და მისი გამოსახვა.
|
08.04
|
19
|
ტექსტიდან მონაცემთა ამიკრების უნარის განვითარება.
|
11.04
|
20
|
მონაცემთა შეგროვების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების
უნარის განვითარება.
|
15.04
|
21
|
რაიმე ნიშნის მიხედვით მონაცემთა დაჯგუფების უნარის
განვითარება.
|
18.04 -25.04
|
22
|
პიქტოგრამა და მონაცემთა წარმოდგენა ცხრილის სახით.
|
29.04
|
23
|
რიცხვების გამრავლება.
|
02.05 –
06.05
|
24
|
რიცხვების
გაყოფა.
|
13.05 -16.05
|
25
|
2-ზე გამრავლება და გაყოფა.
|
20.05 -23.05
|
26
|
3-ზე გამრავლება და გაყოფა.
|
27.05 - 30.05
|
27
|
4-ზე გამრავლება და გაყოფა.
|
03.06
|
28
|
5-ზე გამრავლება და გაყოფა.
|
06.06
|
29
|
10-ზე გამრავლება.
|
10.06
|
No comments:
Post a Comment